Sunday, May 6, 2018

Download Poesia clown (pdf) Jaume Vidal Forteza


Descargar PDF Leer en línea



La meva Ítaca és el clown. Vaig entrar-hi per casualitat, sense saber gens on em ficava. I el clown ha canviat la meva vida. Hi ha un abans i un després. Abans era més tímid, no em comunicava gaire. Ara encara en deu quedar quelcom, però he passat a ser el clown, a viure enmig de l'escenari i ser contemplat per tothom. Abans mirava la vida passar i ara és el món sencer que em mira a mi. El punt de vista ha canviat. És per això que a l'inici de ser clown vaig estar força temps sense escriure, la meva altra gran passió. Fa uns anys les he pogudes ajuntar, i fa poc que he acabat d'escriure un llibre de poemes sobre el clown. Per a mi el clown és empatia. No busca la rialla sorollosa, sinó el somriure i la complicitat silenciosa.
Descargar Poesia clown (pdf, epub, mobi kindle)
libro Poesia clown pdf
Descargar Poesia clown En Pdf

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.